Dominik Merrel
Bakalářská práce
Reklama a transgrese
Advertising and transgression
Anotace:
Cílem této práce je rozpracování kategorie transgrese, jakožto překračování sociálních norem a vztáhnutí tohoto pohybu na svět reklamy. Zkoumání této práce bude především teze, na kolik náleží fenomén sexu a násilí do zmíněného světa. V teoretické části se práce zaměří na historii sexuality, především, kdy se tento fenomén objevil v oboru reklamy. Bude zkoumat doposud zjištěné poznatky v této sféře …víceAbstract:
The main aim of this bachelor work is to elaborate transgression, as a contravention of social standards and the consequence of it to world of advertising. By the research of this task will be answered how is the phenomenon of sex and physical violence part of discussed world. The first, theoretical, part of this work will be focusing on history of sexuality, primarily to when did this phenomenon occur …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Michaela Vaculíková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Erotika a sex v reklamě
Anna Janoušková -
Pornography and Sexual Consumerism
Vira Savenko -
Erotika a sex v reklamě
Lukáš Smička -
Sex a erotika v reklamě
Thi Nam Binh Ninhová -
Sex a erotika jako podporující téma v marketingových komunikacích
Tereza Strychová -
The use and impact of advertising in social campaigns
Sanaa Nabil Ali -
The influence of cultural differences on the effectiveness of advertising appeals in social media ads in case of gen Z from Czechia, Finland and Turkey
František Hendl -
Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
Viktorie BALONOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva