Examining Brainrot Terminology in the Online Environment – Bc. Lukáš Hýža
Bc. Lukáš Hýža
Diplomová práce
Examining Brainrot Terminology in the Online Environment
Examining Brainrot Terminology in the Online Environment
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá jazykovou analýzou brainrot terminologie, specifické skupiny výrazů, které se používají v online komunikaci na sociálních sítích. Teoretická část představuje pojem brainrot, uvádí do online prostředí se zaměřením na sociální platformy a popisuje slovotvorné procesy, které jsou klíčové pro analýzu v praktické části. Praktická část se zaměřuje na analýzu vybraných výrazů …víceAbstract:
This master’s thesis focuses on the linguistic analysis of brainrot terminology, a specific group of expressions used in online communication on social media platforms. The theoretical part introduces the concept of brainrot, presents the online environment with a focus on social platforms, and describes word formation processes that are essential to the analysis in the practical part. The practical …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2025
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/s6ks4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2025
- Vedoucí: PhDr. René Kron, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Gabriela Entlová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěSlezská univerzita v Opavě
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěMagisterský studijní program / obor:
Anglický jazyk / Anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení a optimalizace vybraných nástrojů online komunikace u zvolené společnosti
Vladimír Michael Šída -
Gender differences in online conversation topics and self-disclosure: Content analysis of Czech adolescents’ instant messaging conversations
Jana Blahošová -
Analýza online komunikace Divadla Bez zábradlí
Pavel Michalička -
Časopis vs. online fóra: komparativní analýza vývoje komunikace ISIS
Matěj Mach -
Realita vs. Hoax – komunikace elektromobility v online prostoru
Nikola Holzeplová -
Online marketingová komunikace oděvních řetězců v České republice
Silvie Vošvrdová -
Online marketingová komunikace lékáren v České republice
Kristýna Perebziak -
Návrh efektivní online marketingové komunikace vybrané firmy
Lenka Kaňková