Práce s příběhem a rozvíjení čtenářské gramotnosti na druhém stupni ZŠ – Bc. Dagmar Sedláková
Bc. Dagmar Sedláková
Master's thesis
Práce s příběhem a rozvíjení čtenářské gramotnosti na druhém stupni ZŠ
Working with story and developing reading literacy at the second level of primary school
Abstract:
Diplomová práce ukazuje, jak lze pracovat v rámci tematické výuky s příběhem ve výukových blocích spojujících český jazyk s etickou, výtvarnou a hudební výchovou na 2. stupni ZŠ a navrhuje výukové materiály s důrazem na rozvíjení čtenářské gramotnosti. Předložená práce obsahuje část teoretickou, v níž jsou popsána specifika a celková koncepce vyučování školy, používané metody s důrazem na konstruktivistické …moreAbstract:
The diploma thesis shows how to work within the thematic teaching with a story in teaching blocks connecting Czech language with ethics, art and music education at the 2nd level of primary school and propos-es teaching matrials with an emphasis on the development of literacy. The presented work contains a theoretical part, in which the specifics and the overall concept of school teaching are described …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/a0iun/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2024
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Radim Ošmera
- Reader: Mgr. et Mgr. Kristýna Zuzaňáková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Lower Secondary School Teacher Training in Czech Language and Literature for Pupils with a Different Mother Tongue / Lower Secondary School Teacher Training in Czech Language and Literature for Pupils with a Different Mother Tongue
Theses on a related topic
-
Individuální přístup ke vzdělávání jedinců s různými druhy postižení na druhém stupni základní školy
Petra Hejnová -
Užívání návykových látek na základní škole, se zaměřením na druhý stupeň
Lucie Palarčíková -
Připravenost žáků s SPU při přechodu z prvního stupně základní školy na druhý stupeň
Petra Burešová -
Slovní druhy v didaktice českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Lenka DIERZÉ -
Analýza podmínek edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami při přechodu na druhý stupeň základní školy
Zuzana Pištorová -
Přechod integrovaného žáka se zrakovým postižením z prvního na druhý stupeň základní školy
Anna Ferdinandová -
Návrh a realizace lektorského programu v oboru výtvarné dramatiky pro druhý stupeň základních škol
Petr Mikuláš -
Algoritmizace učiva o slovních druzích pro druhý stupeň základní školy
Romana Wágnerová