Práce s příběhem a rozvíjení čtenářské gramotnosti na druhém stupni ZŠ – Bc. Dagmar Sedláková
Bc. Dagmar Sedláková
Diplomová práce
Práce s příběhem a rozvíjení čtenářské gramotnosti na druhém stupni ZŠ
Working with story and developing reading literacy at the second level of primary school
Anotace:
Diplomová práce ukazuje, jak lze pracovat v rámci tematické výuky s příběhem ve výukových blocích spojujících český jazyk s etickou, výtvarnou a hudební výchovou na 2. stupni ZŠ a navrhuje výukové materiály s důrazem na rozvíjení čtenářské gramotnosti. Předložená práce obsahuje část teoretickou, v níž jsou popsána specifika a celková koncepce vyučování školy, používané metody s důrazem na konstruktivistické …víceAbstract:
The diploma thesis shows how to work within the thematic teaching with a story in teaching blocks connecting Czech language with ethics, art and music education at the 2nd level of primary school and propos-es teaching matrials with an emphasis on the development of literacy. The presented work contains a theoretical part, in which the specifics and the overall concept of school teaching are described …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a0iun/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Radim Ošmera
- Oponent: Mgr. et Mgr. Kristýna Zuzaňáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy a se specializací na žáky s odlišným mateřským jazykem / Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy a se specializací na žáky s odlišným mateřským jazykem
Práce na příbuzné téma
-
Individuální přístup ke vzdělávání jedinců s různými druhy postižení na druhém stupni základní školy
Petra Hejnová -
Užívání návykových látek na základní škole, se zaměřením na druhý stupeň
Lucie Palarčíková -
Připravenost žáků s SPU při přechodu z prvního stupně základní školy na druhý stupeň
Petra Burešová -
Slovní druhy v didaktice českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Lenka DIERZÉ -
Analýza podmínek edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami při přechodu na druhý stupeň základní školy
Zuzana Pištorová -
Přechod integrovaného žáka se zrakovým postižením z prvního na druhý stupeň základní školy
Anna Ferdinandová -
Návrh a realizace lektorského programu v oboru výtvarné dramatiky pro druhý stupeň základních škol
Petr Mikuláš -
Algoritmizace učiva o slovních druzích pro druhý stupeň základní školy
Romana Wágnerová