Počítačová technika jako prostředek vzdělávání, ale i jako možné nebezpečí pro mládež – Jan KLAPAL
Jan KLAPAL
Diplomová práce
Počítačová technika jako prostředek vzdělávání, ale i jako možné nebezpečí pro mládež
Computer technology as an instrument of education, but also as a potential threat to young people
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využíváním počítačů, informačních technologií a internetu dnešními mladými lidmi. A to jak z hlediska využití potřebného a námi společensky akceptovaného (vyhledávání informací do výuky, hrami apod.), tak i škodlivého. Je zaměřena na rizikové faktory ovlivňující dnešní mládež. Jsou zde popsána rizika spojená s užíváním internetu a následná preventivní opatření. Tato teoretická …víceAbstract:
This thesis deals with the use of computers, information technology and internet by today's young people; both in the focus of useful and socially accepted (searching for educating information, games, etc.) as well as that baleful. The thesis is focused on the risky factors affecting young people nowadays. We described the risks associated with using the internet and following precautionary measures …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2011
Identifikátor:
112899
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. René Szotkowski, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLAPAL, Jan. Počítačová technika jako prostředek vzdělávání, ale i jako možné nebezpečí pro mládež. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika - správní činnost
Práce na příbuzné téma
-
Osobnost dítěte a šikana
Pavla POSPÍŠILOVÁ -
Osobnost pubescenta a problematické používání internetu
Markéta PUTALOVÁ -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Přechod žáků z 1. stupně Montessori základní školy na 2. stupeň tradiční základní školy
Kateřina JANEČKOVÁ -
Spolupráce učitelů a rodičů na II. stupni vybrané základní školy a waldorfské základní školy
Hana Hanzlíková -
Spolupráce školy a rodiny při ovlivňování pohybové aktivity žáků na 1. stupni základní školy
Alžběta Rouzková -
Klima ve třídě malotřídní základní školy a úplné základní školy z pohledu žáků a učitelů
Hana Palečková
Název
Vložil
Vloženo
Práva