Ing. Kristýna Patrasová
Bachelor's thesis
Guerilla marketing
Guerilla marketing
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je představení guerilla marketingu jako nové specifické formy marketingové komunikace. Práce čtenářům vymezuje pojem guerilla marketing, mapuje jeho vznik a počátky. Zároveň představuje zakladatele tohoto konceptu. Definuje možnosti využití, principy a příbuzné pojmy guerilla marketingu doplněné o příklady z praxe. Praktická část se zaměřuje především na zahraniční reklamní …moreAbstract:
The main objective of this bachelor's thesis is to introduce a new guerrilla marketing as a specific form of marketing communication. The theoretical part defines guerilla marketing concept, explores its origins and formation. It also introduces the founder of the concept and defines the possible uses, principles and concepts related to guerilla marketing, supplemented by examples from practice. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/uvngl/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2011
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Ing. Kateřina Tomšíková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Guerilla marketing jako nový marketingový trend
Silvie Koktová -
Kontroverzní marketingové metody a jejich využití v praxi (navržení vlastní guerilla marketingové kampaně pro společnost x)
Daniel Musil -
Návrh guerilla marketingové kampaně pro Plzeňský prazdroj
Barbora Šolcová -
Potenciál Guerilla marketingu
Monika HAVLÍKOVÁ -
Kontroverzní marketingové metody a jejich využití v praxi (navržení vlastní guerilla marketingové kampaně pro společnost x)
Daniel Musil -
Vliv guerilla marketingu na spotřebitele
Dominik Manák -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Tomáš Dvořák -
Metody guerilla marketingu
Matěj Velička