Analýza využití Product Placement v televizních seriálech – Martina Štiaková
Martina Štiaková
Diplomová práce
Analýza využití Product Placement v televizních seriálech
The Analysis of Product Placement Appearance in TV Series
Anotace:
Cieľom mojej diplomovej práce bolo zmonitorovať využitie product placement v troch slovenských televíznych seriáloch a navrhnúť doporučenia týkajúce sa použitie product placement v audiovizuálnych dielach, najmä v seriáloch.Úvodná kapitola je zameraná na problematiku product placement. Druhá kapitola je zameraná na slovenský mediálny trh. V tretej kapitole je zhrnutá prípravná a realizačná časť marketingového …víceAbstract:
The aim of the thesis was to monitor the use of product placement in three Slovak television series and propose recommendations on the use of product placement in audiovisual works, especially in the series.The introductory chapter is focused on problems of product placement. The second chapter focuses on the Slovak media market. The third chapter summarizes the preparation and implementation of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/79847
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Petra Krbová
- Oponent: Lukáš Klapil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Determining the Brand Awareness of Product Placement in Video Games
Marek Král -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Michaela Brožová -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Petra Franková -
Product placement v českém prostředí
Nikola Koderová -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Magda Průšková -
Product placement v současném filmu, aneb jiná forma propagace
Renata Burkovcová -
Product placement v anglicky mluvených filmech a televizních pořadech
Jakub Vondrášek