Nikol SPRINGEROVÁ
Bakalářská práce
Role názorového vůdce v MK
Role of opinion former in Marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rolí názorového vůdce v marketingové komunikaci. Pro tuto práci je vybrána profesní sféra. Zubní lékaři města Benešov. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy, které souvisí s tímto tématem. V praktické části je analyzován současný stav z pohledu zubních lékařů a veřejnosti za pomoci kvantitativní a kvalitativní metody. Cílem této práce je navržení doporučených změn v marketingové …víceAbstract:
This thesis is based on role of opinion former in marketing communication. For this work is chosen professional sphere, concretely the work of dentists in Benešov city. In theoretical part of this thesis are explained terms related with this theme. In practical part is analyzed a current state of view of dentist and public by using quantitative and qualitative methods. Goal of this thesis is draft …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 9. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Iveta Broučková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SPRINGEROVÁ, Nikol. Role názorového vůdce v MK. Č. Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses r217i8 r217i8/2
12. 9. 2016