Mgr. Aneta STOLZOVÁ
Master's thesis
Sponzoring a jeho vliv na budování image
Sponsoring as an influence on building image
Abstract:
Předmětem diplomové práce ?Sponzoring a jeho vliv na formování image společnosti? je vyhodnotit sponzorské aktivity společnosti McDonald´s a vyvodit doporučení pro spon-zorské aktivity společnosti. Diplomová práce se skládá ze tří hlavních částí. Teoretická část je zaměřena na problematiku image značky, sponzoringu jako takového a na roli sponzorství v marketingovém a komunikačním mixu. Praktická část …moreAbstract:
The main point of the thesis ?Sponsorship and his influence to raising up an image of company? is to analyze the sponsor activities of Mc´Donalds company and conclude re-commendations for sponsor activities of this company. The thesis consists of three parts. The theoretical part concentrates on problems of sponsorship and his part in marketing and communications mix. The practical part, which follows …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2010
Identifier:
17076
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2010
- Supervisor: Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
STOLZOVÁ, Aneta. Sponzoring a jeho vliv na budování image. Zlín, 2010. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 08. 2030
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova