Mgr. Aneta STOLZOVÁ

Master's thesis

Sponzoring a jeho vliv na budování image

Sponsoring as an influence on building image
Abstract:
Předmětem diplomové práce ?Sponzoring a jeho vliv na formování image společnosti? je vyhodnotit sponzorské aktivity společnosti McDonald´s a vyvodit doporučení pro spon-zorské aktivity společnosti. Diplomová práce se skládá ze tří hlavních částí. Teoretická část je zaměřena na problematiku image značky, sponzoringu jako takového a na roli sponzorství v marketingovém a komunikačním mixu. Praktická část …more
Abstract:
The main point of the thesis ?Sponsorship and his influence to raising up an image of company? is to analyze the sponsor activities of Mc´Donalds company and conclude re-commendations for sponsor activities of this company. The thesis consists of three parts. The theoretical part concentrates on problems of sponsorship and his part in marketing and communications mix. The practical part, which follows …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2010
Identifier: 17076

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 8. 2010
  • Supervisor: Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

STOLZOVÁ, Aneta. Sponzoring a jeho vliv na budování image. Zlín, 2010. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 08. 2030

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe