Mgr. Aneta STOLZOVÁ

Diplomová práce

Sponzoring a jeho vliv na budování image

Sponsoring as an influence on building image
Anotace:
Předmětem diplomové práce ?Sponzoring a jeho vliv na formování image společnosti? je vyhodnotit sponzorské aktivity společnosti McDonald´s a vyvodit doporučení pro spon-zorské aktivity společnosti. Diplomová práce se skládá ze tří hlavních částí. Teoretická část je zaměřena na problematiku image značky, sponzoringu jako takového a na roli sponzorství v marketingovém a komunikačním mixu. Praktická část …více
Abstract:
The main point of the thesis ?Sponsorship and his influence to raising up an image of company? is to analyze the sponsor activities of Mc´Donalds company and conclude re-commendations for sponsor activities of this company. The thesis consists of three parts. The theoretical part concentrates on problems of sponsorship and his part in marketing and communications mix. The practical part, which follows …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2010
Identifikátor: 17076

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

STOLZOVÁ, Aneta. Sponzoring a jeho vliv na budování image. Zlín, 2010. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 08. 2030

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace