Komunikační strategie vybraného sportovního klubu – Bc. Ladislav Láska
Bc. Ladislav Láska
Master's thesis
Komunikační strategie vybraného sportovního klubu
Communication strategy of the selected sports club
Abstract:
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií vybraného sportovního klubu a následnými optimalizačními návrhy, které povedou ke zlepšení daných komunikačních aktivit podniku. První část se teoreticky zaměřuje na téma marketingu, marketingové komunikace a poté také na oblast sportovního marketingu. Ve druhé části autor práce na základě svých zkušeností analyzuje úroveň využití nástrojů marketingové …moreAbstract:
The thesis deals with the communication strategy of the selected sports club and subsequent optimization suggestions that will cause an improvement in the communication activities of the company. The first part is theoretically focused on the topics of marketing, marketing communication and also on the field of sports marketing. In the second part of the thesis, the author analyzes the level of use …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Láska, Ladislav. Komunikační strategie vybraného sportovního klubu. Liberec, 2020. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Enterprise Marketing
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights