Marketing promotions of organic food products in the Czech Republic – Petra Formanová
Petra Formanová
Master's thesis
Marketing promotions of organic food products in the Czech Republic
Marketing promotions of organic food products in the Czech Republic
Abstract:
Tato diplomová práce s názvem “Marketingová propagace biopotravin v České republice” se zabývá aktuálním tématem reklamy biopotravin s využitím nástrojů marketingu. Cílem této práce je analyzovat jak reklama a propagace ovlivňuje postoj zákazníka k nákupu biopotravin v České Republice. Cílem práce jsou zároveň užitečná doporučení pro Bio-pekárnu Zemanka, která se týkají zlepšení propagace jejich bio …moreAbstract:
This diploma thesis carrying the name “Marketing promotions of organic food products in the Czech Republic” deals with the current topic of organic food promotions using marketing tools. The objective of this thesis is to analyze how advertisement and promotion influences customer´s attitude towards buying organic food products in the Czech Republic. A part of the objective are also useful recommendations …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2011
Thesis defence
- Supervisor: Richard Selby, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FORMANOVÁ, Petra. \textit{Marketing promotions of organic food products in the Czech Republic}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2011. Available from: https://theses.cz/id/r2cvh1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Czech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Vývoj ekologického zemědělství v ČR a koncept Organic 3.0
Adéla Balogová -
Vývoj ekologického zemědělství v ČR a koncept Organic 3.0
Nikola Gavendová -
Vývoj ekologického zemědělství v ČR a koncept Organic 3.0
Barbora Dvořáková -
Current state of organic production, manufacturing and availability of organic food in Ústí region
Karolína Malá -
Key factors for the feasibility of a business plan to diversify activities in the field of processing meat and meat products from organic production
Polina Zinoveva -
Organic Food Market as an oportunity for SME
Nikola Laňková -
Ekologické zemědělství - právní aspekty
Kateřina Čerešňáková -
Srovnání rozvoje ekologického zemědělství ve Švédském království a České republice v letech 2000–2020
Božena Purmenská
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights