Marketingová komunikace udržitelnosti v retailu – Bc. Petra Faltysová
Bc. Petra Faltysová
Diplomová práce
Marketingová komunikace udržitelnosti v retailu
Marketing communication of sustainable development in retail
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci udržitelného rozvoje v retailu. Cílem práce je na základě výsledků z marketingového výzkumu navrhnout efektivní marketingovou komunikaci témat spojených s udržitelností v oblasti retailových podniků. V teoretické části práce jsou představeny jednotlivé nástroje marketingové komunikace a také marketingová komunikace udržitelného rozvoje. V praktické …víceAbstract:
The focus of this dissertation is on marketing communication of sustainable development in retail. The aim is to design an effective marketing communication of sustainability in retail businesses based on the evidence obtained from market research. In theoretical part of the dissertation, specific tools which are often used within marketing communication are introduced as well as marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 7. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2021
- Vedoucí: Ing. Hana Volfová, Ph.D.
- Oponent: Eva Jaderná, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva