Marketingová komunikace pro inovativní potravinářskou řadu – Bc. Gabriela Vytisková
Bc. Gabriela Vytisková
Master's thesis
Marketingová komunikace pro inovativní potravinářskou řadu
Marketing Communication for the Innovative Food Product Line
Abstract:
Cílem diplomové práce je na základě kvantitativního výzkumu, sekundárních dat a interních informací ze společnosti navrhnout marketingovou komunikaci pro inovativní potravinářskou řadu. Nejprve je provedena syntéza sekundárních zdrojů s důrazem na aktuální trendy marketingové komunikace a současný stav dané problematiky. Následně je analyzována marketingová komunikace vybrané firmy a její nejbližší …moreAbstract:
The goal of the thesis is to design marketing communication for an innovative food line based on quantitative research, secondary data and internal information from the company. First, a synthesis of secondary sources is carried out with an emphasis on current trends in marketing communication and the current state of the issue. Subsequently, the marketing communication of the selected company and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Martina Chalupová, Ph.D.
- Reader: Pavlína Rojík Fulnečková, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VYTISKOVÁ, Gabriela. \textit{Marketingová komunikace pro inovativní potravinářskou řadu}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/r2pzz3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Podnikání a administrativa
Theses on a related topic
-
Mléko a alternativy mléka ve výživě lidí
Lada Nohacova -
Nutritional profile of plant-based meat alternatives
Karolína Stolínová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights