Výchovně vzdělávací potřeby předškolně nadaných dětí – Ing. Adéla PEŠLOVÁ
Ing. Adéla PEŠLOVÁ
Bachelor's thesis
Výchovně vzdělávací potřeby předškolně nadaných dětí
Educational needs of the preschool gifted children
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na tvorbu návrhu individuálního vzdělávacího plánu pro nadané dítě předškolního věku vybrané na základě vlastního identifikačního procesu. V teoretické části je obsažena charakteristika pojmu nadání, charakteristika osobnosti na-daných jedinců, vyhledávání a vzdělávání nadaných. Praktická část je zaměřena na vý-zkum, jehož hlavním cílem je tvorba návrhu individuálního …moreAbstract:
The bachelor´s thesis engage in creation of suggestion of individual educational plan for talented preschool age child selected by own process of identification. The teoretical part consist of characterization of the ?aptitude? concept, characterization of personality of talented individual, searching and education of talented children. The practical part consist of research whose main object is creation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2011
Identifier:
18978
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PEŠLOVÁ, Adéla. Výchovně vzdělávací potřeby předškolně nadaných dětí. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects
Theses on a related topic
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Nadané dítě v předškolním věku - problematika jeho identifikace a možnosti jeho rozvoje
Andrea Miková -
Identifikace nadaných dětí na vybraných MŠ v Plzeňském a Karlovarském kraji z pohledu pedagoga MŠ
Pavla KILBERGROVÁ