Poptávka spotřebitelů po zdravém životním stylu – Lucie Novotná
Lucie Novotná
Bakalářská práce
Poptávka spotřebitelů po zdravém životním stylu
Consumers' demand for a healthy lifestyle
Anotace:
Zdravý životní styl je pro část lidí známý pojem, ovšem pro jinou část lidí pojem stále nedosažitelný. Proč se tak děje? Lidé zkrátka nemají čas nebo chuť se věnovat svému tělu a mysli, a proto na svůj zdravý životní styl nedbají. Otázkou je, co dělat v případě, že člověk opravdu chce žít zdravým životním stylem. Odpovědí jsou odborné rady a některé z nich obsahuje teoretická část této práce.Tato bakalářská …víceAbstract:
A healthy lifestyle is a well-known concept for some people, but the concept is still unachievable for some other people. Why is this happening? People simply do not have the time or the desire to devote themselves to their body and mind and therefore do not care about their healthy lifestyle. The question is what to do if you really want to live a healthy lifestyle. The answers are expert advice and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Ing. Lucie Severová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Zdravý životní styl jako nový trend marketingu
Tereza Křížková -
Zdravý životní styl v rodinách s dětmi předškolního věku
Adéla Palatová -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Kristýna Vondrovská -
Chronické neinfekční choroby a zdravý životní styl
Jakub Reischl -
Dospívající a zdravý životní styl
Terezie Korduliaková -
Lingvistická analýza lexika z tematické oblasti „(ne)zdravý životní styl a životospráva“ v současné ruštině
Monika Stará -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Omarova Omarova -
Působení sociálních sítí na zdravý životní styl žáků 2. stupně vybrané ZŠ
Kateřina Uhrinová
Název
Vložil
Vloženo
Práva