Možnosti a metody rozvoje tvořivosti žáků základní školy praktické. – Bc. Kristýna DEMETROVÁ
Bc. Kristýna DEMETROVÁ
Diplomová práce
Možnosti a metody rozvoje tvořivosti žáků základní školy praktické.
Options and methods to develop creativity of elementary school pupils practical.
Anotace:
Ústředním tématem diplomové práce je oblast pedagogické psychologie ? tvořivost. Za-mýšlím se nad významem tvořivosti v životě člověka a možnostmi rozvoje tvořivých schopností dětí. Teoretická část popisuje základní terminologii zkoumané oblasti, popisuje tvořivost v kontextu historickém, pedagogickém, psychologickém a uměleckém, objasňuje a uvádí praktické poznatky z oblasti. Jednotlivé kapitoly se …víceAbstract:
The central theme of the thesis is the area of educational psychology - creativity. Think of the significance of creativity in human life and possibilities of development of creative abilities of children. The theoretical part describes the basic terminology of the investigated area, describes crea-tivity in the context of historical, educational, psychological and artistic, clarifies and pro-vides …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
19219
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Anna Masariková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DEMETROVÁ, Kristýna. Možnosti a metody rozvoje tvořivosti žáků základní školy praktické.. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Profesní orientace žáků s lehkou mentální retardací s využitím multimediálních výukových opor
Martin Dosedla -
Strukturovaná práce s hudbou u dětí s lehkou mentální retardací
Ladislav Klusák -
Integrace žáka s lehkou mentální retardací do běžné třídy střední školy
Andrea Pištěková -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkou mentální retardací v běžných základních školách z pohledu učitelů
Hana Jastrábková -
Jak probíhá výuka žáka s lehkou mentální retardací na 1. stupni ZŠ
Hana Ježková -
Výuka žáka s lehkou mentální retardací a těžkou dysfázií na základní škole
Ivona Králová