Bc. Helena PISKOŘOVÁ

Master's thesis

Analýza produktového mixu O2 TV ve vztahu k cílovým skupinám a návrh komunikační strategie vzhledem k těmto cílovým skupinám

Analysis of produt mix of O2 TV regarding the target goups and the propsal of communication strategy regarding these target groups
Abstract:
Diplomová práce pojednává o marketingových a komunikačních aktivitách společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. Věnuje se marketingové analýze produktového a mar-ketingového mixu, popisu situace na trhu, konkurenci a cílovým skupinám, dále jednotli-vým částem marketingového mixu a marketingovým komunikacím. Cílem práce je navrh-nout efektivní marketingovou komunikaci s cílovými skupinami služby …more
Abstract:
This master thesis deals with marketing and communication activities of Telefónica O2 Czech Republic, a.s. The thesis is focused on marketing analyse of the product protfolio and marketing mix, market, competition and target groups description, about parts of mar-keting mix and marketing communication. The aim of this thesis is to find out effective communication for O2 TV service with its target groups …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 8. 2009
Identifier: 10622

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 8. 2009

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PISKOŘOVÁ, Helena. Analýza produktového mixu O2 TV ve vztahu k cílovým skupinám a návrh komunikační strategie vzhledem k těmto cílovým skupinám. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 08. 2039

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.