Bc. Barbora ŠENKOVÁ

Master's thesis

Geografické aspekty energetiky v Evropě - výukový model pro střední školy

Geographic aspects of energetics in Europe - a teaching model for secondary schools
Abstract:
Cílem diplomové práce bylo vytvořit výukový model na téma energetika v Evropě, který by se mohl využít především v seminárních hodinách zeměpisu na středních školách. Při tvorbě výukového modelu byly brány do úvahy učebnice zeměpisu pro střední školy, knižní a internetové zdroje a články na téma energetika. Teoretická část práce se zaměřuje na hodnocení učebnic zeměpisu pro střední školy z hlediska …more
Abstract:
The aim of this thesis was to create an educational model on the topic of energy in Europe, which could be used primarily in seminar geography lessons in secondary schools. When creating an educational model to account for geography textbooks for secondary schools book and Internet resources and articles on the topic of energy. The theoretical part focuses on the evaluation of geography textbooks for …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014
Accessible from:: 17. 4. 2014

Thesis defence

  • Supervisor: RNDr. Martin Jurek, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠENKOVÁ, Barbora. Geografické aspekty energetiky v Evropě - výukový model pro střední školy. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 17. 4. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakulta