Analýza spontánního výtvarného projevu na druhém a třetím stupni – Mgr. Martina Fišerová, Ph.D.
Mgr. Martina Fišerová, Ph.D.
Disertační práce
Analýza spontánního výtvarného projevu na druhém a třetím stupni
Analysis of the Sontaneous Art Expression in the Second and Third Grade
Anotace:
Dizertační práce s názvem Analýza spontánního výtvarného projevu na druhém a třetím stupni se především zabývá empirickým zkoumáním daného fenoménu. Cílem práce je zhodnocení a aktualizování pojetí spontaneity v oblasti výtvarné pedagogiky. Práce se zaobírá vymezením pojmů, mírou podpory a do jisté míry i efektivitou daného projevu. Práce má charakter případové studie, kdy případem je spontaneita v …víceAbstract:
Dissertation thesis Analysis of the spontaneous art expression in the second and third grade deals mainly with empirical research of the given phenomenon. Aim of the thesis is evaluation and actualization of approach to spontaneity within pedagogy of art. The thesis concerns with definition of concepts, intensity of support and to some extent also effectiveness of spontaneity. The work could be characterized …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zxbo6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2007
- Vedoucí: doc. PhDr. Lefteris Joanidis
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Výtvarná výchova
Práce na příbuzné téma
-
Přirozený a spontánní výtvarný projev dospívajících
Kamila Gojná -
Výtvarný projev v běžné mateřské škole a alternativní škole.
Vlasta POLANSKÁ -
PROFESIONÁLNÍ VZORY A VÝTVARNÝ PROJEV STUDUJÍCÍCH STŘEDNÍ ŠKOLY
Johana ČERNÁ -
Spontánní projevy dětí předškolního věku při pobytu venku jako východisko výtvarných činností
Eliška Zubíčková -
Využití spontánního výtvarného projevu v rámci činností řízených u dětí mladšího školního věku
Eliška SEDLMAJEROVÁ -
Lesní pedagogika v kontextu odborného vzdělávání k trvale udržitelnému rozvoji
Karolina Macháčková -
Efektivita dramatické výchovy z pohledu absolventa oboru Sociální pedagogika a volný čas využívajícího metody dramatické výchovy
Eliška Smrčková -
Pedagogický výzkum očima učitelů základních a středních škol aneb postoje učitelů k pedagogickému výzkumu
Michaela Spurná