Features of Communication in Virtual Teams – Anna Sakharova
Anna Sakharova
Diplomová práce
Features of Communication in Virtual Teams
Features of Communication in Virtual Teams
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analyzovat komunikaci mezi virtuálními členy týmu a zjistit, zda existují rozdíly v komunikaci mezi členy virtuálních týmů a tradičních organizací. Dále je tato diplomová práce zaměřena na identifikaci negativních a pozitivních vlastností komunikace mezi členy virtuálního týmu. V teoretické části jsou zkoumány hlavní rysy a proces komunikace, koncept virtuálního týmu, …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze communication among virtual team members as well as to examine if there are differences in communication between members of virtual teams and traditional organizations. Additionally, the diploma thesis is aimed at identifying the negative or positive features of communication among virtual team members. In theoretical part of the diploma thesis the main …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of Blogging as a mean of Marketing Communication in Kazakhstan
Ainur Bazhuova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Marketingová komunikace pojišťovny VZP
Tomáš Kala -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Žaneta Červeňáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva