Image vybrané firmy/značky – Bc. Thu Thuy Nguyenová
Bc. Thu Thuy Nguyenová
Bakalářská práce
Image vybrané firmy/značky
The company Image Analysis/The Brand Image Analysis
Anotace:
Bakalářské práce na téma ‚‚Image vybrané firmy/značky‘‘ je členěna do dvou částí. V první části je věnovaná pozornost důležitým termínům firemní identity a firemní image. Dále se text zaměří na charakteristiku pojmů firemní komunikace, firemní kultura a v neposlední řadě se práce věnuje širším souvislostem firemního designu - jak se logo tvoří, jaký má vliv či k čemu dochází při změně loga. Druhá, …víceAbstract:
This bachelor thesis with the topic The Company/Brand Image Analysis is divided into two parts. The first theoretical part is devoted to important terms of corporate identity and corporate image. Furthermore, the text focuses its attention to a concept of corporate communications and corporate culture. It also outlines the broader context of corporate design: how to form and create the logo, what is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l3e31/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Plán marketingové komunikace zaměřený na Corporate Identity pro nově vznikající firmu
Lenka Fibichrová -
Corporate Identity
Šárka Bucharová -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka