Bc. Thu Thuy Nguyenová
Bachelor's thesis
Image vybrané firmy/značky
The company Image Analysis/The Brand Image Analysis
Abstract:
Bakalářské práce na téma ‚‚Image vybrané firmy/značky‘‘ je členěna do dvou částí. V první části je věnovaná pozornost důležitým termínům firemní identity a firemní image. Dále se text zaměří na charakteristiku pojmů firemní komunikace, firemní kultura a v neposlední řadě se práce věnuje širším souvislostem firemního designu - jak se logo tvoří, jaký má vliv či k čemu dochází při změně loga. Druhá, …moreAbstract:
This bachelor thesis with the topic The Company/Brand Image Analysis is divided into two parts. The first theoretical part is devoted to important terms of corporate identity and corporate image. Furthermore, the text focuses its attention to a concept of corporate communications and corporate culture. It also outlines the broader context of corporate design: how to form and create the logo, what is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/l3e31/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2017
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Plán marketingové komunikace zaměřený na Corporate Identity pro nově vznikající firmu
Lenka Fibichrová -
Corporate Identity
Šárka Bucharová -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka