Bc. Karolína Tykalová

Master's thesis

Marketingová komunikace kulturních aktivit MČ Praha 10

Marketing communication of cultural activities of the Prague 10 municipality
Abstract:
Cílem diplomové práce "Marketingová komunikace kulturních aktivit MČ Praha 10" je zhodnocení marketingových aktivit MČ Praha 10 na základě podkladů po-skytnutých pracovníky dané MČ, na základě vyhotovených koncepcí, rozhovorů se zaměstnanci a dále pak hodnocení obyvatel Prahy 10 metodou dotazníkového šetření. První část předkládá teoretická východiska a vychází z odborné literatury. Týká se veřejných …more
Abstract:
The aim of the diploma thesis "Marketing communication of cultural activities of the Prague 10 Municipality" is to evaluate the marketing activities of the Prague 10 Municipality on the basis of the documents provided by the employees of the given Municipality, on the basis of the prepared concepts, interviews with the employees and then the evaluation of the inhabitants of Prague 10 by the meth-od …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. Filip Hrůza, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta