Dynamics CRM 2011 a kalendářový záznam v Outlooku pro odvádění práce – Bc. Marek Weiss
Bc. Marek Weiss
Diplomová práce
Dynamics CRM 2011 a kalendářový záznam v Outlooku pro odvádění práce
Dynamics CRM 2011 and Outlook Calendar Item for Work Tracking
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá systémem Microsoft Dynamics CRM 2011 a možnostmi propojení tohoto systému s programem Microsoft Outlook 2010. Čtenář se seznámí s vlastnostmi obou programů a jejich možnostmi pro vývoj rozšíření. V práci je popsána analýza, návrh a implementace rozšíření pro Microsoft Outlook 2010, které umožní uživateli snadno spravovat aktivity systému Microsoft Dynamics 2011 přímo …víceAbstract:
This thesis deals with Microsoft Dynamics CRM 2011 and the possibilities for connection of this system with Microsoft Outlook 2010. The reader learns the features of both programs and their possibilities for developing extensions. In the thesis is described the analysis, design and implementation of extension for Microsoft Outlook 2010, which allows the user to easily manage the activities of the Microsoft …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fq90i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2012
- Vedoucí: RNDr. Ing. Tomáš Ludík, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Jaroslav Ráček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane