Zuzana ŠVAJGROVÁ
Bakalářská práce
Metody rozvojového vzdělávání
Methods of development education
Anotace:
Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. První část, teoretická, se zabývá koncepty, z nichž vychází globální rozvojové vzdělávání (GRV), představuje obecné cíle, jichž má GRV za úkol dosáhnout a popisuje postup, jak formulovat cíle konkrétní, jež mají být výstupem určité lekce. Mimo to se práce zabývá modely učení, jež pomáhají řadit a provazovat vytvářené aktivity tak, aby měla výuka GRV co největší …víceAbstract:
The bachelor thesis is divided into two parts. The first part, a theoretical one, describes ground concepts of global development education, presents general aims, which global development education aspires to reach and describes how to define concrete aims that shall be the output of a certain educational action. The thesis contains also learning models, which help to create and align activities in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2011
Identifikátor:
127266
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Helena Nováčková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠVAJGROVÁ, Zuzana. Metody rozvojového vzdělávání. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Geografie / Mezinárodní rozvojová studia
Práce na příbuzné téma
-
Globální rozvojové vzdělávání na základních školách
Štěpán Hlaváček -
Globální rozvojové vzdělávání v Kraji Vysočina
Veronika HYPŠOVÁ -
Výukové aktivity se zaměřením na globální rozvojové vzdělávání ve výuce zeměpisu na 2. stupni ZŠ
Tereza MACCECHINI -
Globální rozvojové vzdělávání v mateřských školách
Lucie NULÍČKOVÁ -
Globální rozvojové vzdělávání s využitím prvků global storyline se zaměřením na 1. stupeň základních škol
Klára ŠTÁHLICHOVÁ -
Environmentální výchova a globální rozvojové vzdělávání na příkladu Základní školy Kukleny Hradec Králové
Aneta TROJANOVÁ -
Zahraniční rozvojová spolupráce České republiky a globální rozvojové vzdělávání
Kateřina Holečková -
Globální rozvojové vzdělávání: databáze programů jako nástroj sdílení zkušeností pedagogů
Petra Frühbauerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva