Jan Zvoníček

Bachelor's thesis

Posouzení věrnostního programu pro zákazníky řetězce Tesco Stores ČR a. s.

Assessment of the loyalty programme for customers of Tesco Stores ČR a. s.
Abstract:
Tato bakalářské práce se zabývá zmapováním věrnostního programu Tesco Clubcard v České republice. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací obecně, podporou prodeje a věrnostními programy. V praktické části je představena britská společnost Tesco PLC a její dceřiná společnost v České republice. V druhé části je zmapováno fungování věrnostního …more
Abstract:
This Bachelor Thesis deals with the mapping of the Tesco Clubcard loyalty programme in the Czech Republic. The work is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with marketing communications in general, sales support and loyalty programmes. The practical part presents the British company Tesco PLC and its subsidiary in the Czech Republic. The second part maps the functioning …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2021
  • Supervisor: Tomáš Sadílek
  • Reader: Jana Lorencová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82964