Doučovací pobyt jako podpora výuky českého jazyka pro žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí – Mgr. Irena Ihmová
Mgr. Irena Ihmová
Master's thesis
Doučovací pobyt jako podpora výuky českého jazyka pro žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí
Tutoring Stay as a Support of Czech Language Teaching for Pupils from Socially Disadvantaged Backgrounds
Abstract:
Východiskem diplomové práce je fakt, že osvojení českého jazyka je základní podmínkou pro získávání a rozvoj dalších znalostí. Jestliže žáci nemají osvojené čtení s porozuměním, správné užívání jazyka v jeho mluvené i psané podobě v adekvátní jistotě a rychlosti, nejsou schopni přijímat další učivo, které tyto dovednosti předpokládá. Důležitou součástí v osvojování českého jazyka je prostředí, ve kterém …moreAbstract:
The starting point of the thesis is the fact that the acquisition of the Czech language is a basic condition for the acquisition and development of further knowledge. If pupils do not have mastered reading comprehension, the correct use of the language in its spoken and written form with adequate confidence and speed, they are not able to receive further learning which presupposes these skills. An …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/sox4g/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2024
- Supervisor: Mgr. Bc. Klára Březinová
- Reader: Mgr. Adam Veřmiřovský, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
IHMOVÁ, Irena. \textit{Doučovací pobyt jako podpora výuky českého jazyka pro žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2024. Available from: https://theses.cz/id/r6932t/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Primary School Teacher Training / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Prevence sociálně patologických jevů u žáků ze sociálně znevýhodněných prostředí
Čechová Čechová -
Sociálně znevýhodněné prostředí a počáteční vzdělávání dítěte
Pavla Strýčková -
Podpora a motivace žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí na základní škole
Nikola Brušáková -
Vzdělávání dítěte s lehkým mentálním postižením ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřské škole
Monika Cihlová -
Specifika školního vzdělávání dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Eliška Blažková -
Problematika dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřských školách
Veronika Hrdličková -
Školní preventivní program a jeho úloha při socializaci žáků pocházejících ze sociálně znevýhodněného prostředí
Iva Gallová -
Podpora školní připravenosti pomocí montessori metod u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Veronika Masnicová