Tvorba třídního časopisu jako podpůrného prostředku pro výuku čtení a psaní ve 2. třídě ZŠ Creating a class magazin as a supporting element in learning reading and writing in the second grade of primary school – Eliška JAMBOROVÁ
Eliška JAMBOROVÁ
Master's thesis
Tvorba třídního časopisu jako podpůrného prostředku pro výuku čtení a psaní ve 2. třídě ZŠ Creating a class magazin as a supporting element in learning reading and writing in the second grade of primary school
Creating a class magazin as a supporting element in learning reading and writing in the second grade of primary school
Abstract:
Hlavní podstatou mé diplomové práce je metodicko-didaktické zpracování tvorby třídního časopisu ve 2. ročníku ZŠ, jenž je integrován do výchovně-vzdělávacího procesu za účelem dále rozvíjet psací a čtenářské dovednosti žáka a přispívat k prohlubování jeho pozitivního vztahu k těmto činnostem. Teoretická část práce se zabývá vymezením specifických vlastností tohoto žáka z hlediska ontogeneze a výběrem …moreAbstract:
The essence of my diploma thesis is to cover the creation of a class magazine in the second year of primary school from a methodological and didactical point of view. The magazine issue is integrated into the educational process to encourage further development of pupil?s writing and reading skills and to deepen his or her positive attitude to them. The theoretical part is focused on defining specific …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 3. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Kamila Beránková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JAMBOROVÁ, Eliška. \textit{Tvorba třídního časopisu jako podpůrného prostředku pro výuku čtení a psaní ve 2. třídě ZŠ Creating a class magazin as a supporting element in learning reading and writing in the second grade of primary school}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2012. Available from: https://theses.cz/id/r6d88w/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
JAMBOROVÁ, Eliška. Tvorba třídního časopisu jako podpůrného prostředku pro výuku čtení a psaní ve 2. třídě ZŠ Creating a class magazin as a supporting element in learning reading and writing in the second grade of primary school. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Primary School Teacher Education / Teaching in Primary Schools and English Language
Theses on a related topic
-
Role asistenta pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základních školách na Praze východ
Veronika Slabá -
Kulturní památky Slovenska na Seznamu světového dědictví UNESCO. Volnočasový produkt se zaměřením na kulturní turismus.
Aneta Tranová -
Měření dopadů kyberbezpečnostní osvěty na Masarykově univerzitě
Tomáš Čáp -
Výukové aktivity se zaměřením na globální rozvojové vzdělávání ve výuce zeměpisu na 2. stupni ZŠ
Tereza MACCECHINI -
Integrovaná tematická výuka pro žáky 1. stupně ZŠ zaměřená na výživu dětí
Tereza Fialová -
Kompost, "srdce" zahrady. Integrovaná tematická výuka v prostředí mateřské školy
Jitka Tihelková -
Integrovaná tematická výuka dětí v preprimárním vzdělávání
Markéta MEJZLÍKOVÁ -
Integrovaná tématická výuka dětí v mateřské škole
Barbora JANÍRKOVÁ