Návrh firemní strategie pro firmu Holoubek trade s. r. o. – Jan Holoubek
Jan Holoubek
Bakalářská práce
Návrh firemní strategie pro firmu Holoubek trade s. r. o.
Design of appropriate corporate strategy for Holoubek trade s. r. o. company
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh vhodné firemní strategie pro firmu Holoubek trade s. r. o. Práce je složena ze tří základních částí. První částí je literární rešerše, která se zaměřuje na definování základních pojmů, které souvisejí se strategickými analýzami a strategickým řízením. V analytické části jsou provedeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí s ohledem na každé SBU, které odhalují …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on appropriate corporate strategy for Holoubek trade s. r. o. company. This thesis is divided into three parts. The first part is literature research, which is focused on defining the basic concepts related to strategic analysis and strategic management. In the analytical part analyses of the external and internal environment are performed for each SBU, which reveal their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
- Vedoucí: Bc. Vít Janiš, BA (Hons) MSc. Ph.D.
- Oponent: Pavel Jelínek, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Zuzana Makúchová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku (v oboru předškolního vzdělávání)
Barbora Krešne