Bc. Lucie Kambová

Diplomová práce

Marketing communication for newly launched products in selected market

Marketing communication for newly launched products in selected market
Anotace:
Kambová, L. Marketing communication for newly launch products in selected mar-ket. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2009.Práce se soustředí na možné způsoby komunikace produktů, které jsou ve fázi zavádění na trh v závislosti na druhu rozšíření již známé značky. Stejně tak se zaměřuje na trh s dětskou kosmetikou, který slouží jako pole implementace výzkumu pro účely tématu této práce. V rámci zmíněného …více
Abstract:
Kambová, L. Marketing communication for newly launch products in a selected mar-ket. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2019.This thesis focuses on how to use marketing communication at the launch stage of a new product, where such launch relates to an extension of already known brand. Also under scrutiny is the kids’ toiletries market, which is the field of re-search for the thesis’ topic. In …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Procházková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický