Marketing communication for newly launched products in selected market – Bc. Lucie Kambová
Bc. Lucie Kambová
Diplomová práce
Marketing communication for newly launched products in selected market
Marketing communication for newly launched products in selected market
Anotace:
Kambová, L. Marketing communication for newly launch products in selected mar-ket. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2009.Práce se soustředí na možné způsoby komunikace produktů, které jsou ve fázi zavádění na trh v závislosti na druhu rozšíření již známé značky. Stejně tak se zaměřuje na trh s dětskou kosmetikou, který slouží jako pole implementace výzkumu pro účely tématu této práce. V rámci zmíněného …víceAbstract:
Kambová, L. Marketing communication for newly launch products in a selected mar-ket. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2019.This thesis focuses on how to use marketing communication at the launch stage of a new product, where such launch relates to an extension of already known brand. Also under scrutiny is the kids’ toiletries market, which is the field of re-search for the thesis’ topic. In …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Procházková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová