Tereza MOLITOROVÁ

Diplomová práce

Čtení s porozuměním u žáků 3. ročníku ZŠ

The reading comprehension of pupils of the the third year of elementary school
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na srovnání vlivu vyučovacích metod čtení, analyticko-syntetické a genetické, na úroveň čtení žáků 3. tříd a jejich čtenářskou gramotnost. Měření probíhalo ve dvou fázích, první na podzim 2019 a druhé na podzim roku 2020. Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení pojmu čtenářská gramotnost, postavení čtenářské gramotnosti v rámci českých kurikulárních dokumentů …více
Abstract:
This diploma thesis focuses on a comparison of main reading styles taught in Czech schools, analytic-synthetic and genetic, in terms of their influence on reading with comprehension skills of 3rdgrade pupils. The research was carried out in 2 parts, first in the fall of 2019, second in the fall of 2020. The theoretical part of this thesis aims at terms like reading literacy, status of reading literacy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 5. 2021
  • Vedoucí: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MOLITOROVÁ, Tereza. Čtení s porozuměním u žáků 3. ročníku ZŠ. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta