Čtení s porozuměním u žáků 3. ročníku ZŠ – Tereza MOLITOROVÁ
Tereza MOLITOROVÁ
Diplomová práce
Čtení s porozuměním u žáků 3. ročníku ZŠ
The reading comprehension of pupils of the the third year of elementary school
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na srovnání vlivu vyučovacích metod čtení, analyticko-syntetické a genetické, na úroveň čtení žáků 3. tříd a jejich čtenářskou gramotnost. Měření probíhalo ve dvou fázích, první na podzim 2019 a druhé na podzim roku 2020. Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení pojmu čtenářská gramotnost, postavení čtenářské gramotnosti v rámci českých kurikulárních dokumentů …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on a comparison of main reading styles taught in Czech schools, analytic-synthetic and genetic, in terms of their influence on reading with comprehension skills of 3rdgrade pupils. The research was carried out in 2 parts, first in the fall of 2019, second in the fall of 2020. The theoretical part of this thesis aims at terms like reading literacy, status of reading literacy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 5. 2021
- Vedoucí: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MOLITOROVÁ, Tereza. Čtení s porozuměním u žáků 3. ročníku ZŠ. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Výskyt čtenářských nedostatků ve třídách vyučujících metodou analyticko-syntetickou a metodou genetickou
Petra ANDĚLOVÁ -
Sfumato versus analyticko-syntetická metoda čtení
Jana SKRBKOVÁ -
Srovnání analyticko-syntetické a genetické metody výuky čtení v kvalitě čtenářského projevu žáků na prvním stupni ZŠ
Tereza Pavlíková -
Využití analyticko-syntetické metody a metody Sfumato při práci s žáky s parciálními poruchami
Lucie ŠROMOVÁ -
Analyticko-syntetická metoda výuky počátečního čtení v soudobé škole a její proměna
Eva PAULEROVÁ -
Komparace analyticko-syntetické a genetické metody ve výuce na 1. stupni ZŠ
Hana CHLUMSKÁ -
ZPRACOVÁNÍ ANALYTICKO-SYNTETICKÉ METODY ČTENÍ V UČEBNICÍCH OD NAKLADATELSTVÍ SPN, ALTER A TAKTIK
Edita FLORIÁNOVÁ -
Realizace kognitivní hry s podporou pro eyetracker
David ZÁRUBA