Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu. – Ing. Kamila Dolejšová
Ing. Kamila Dolejšová
Bakalářská práce
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
New communication methods used in Customer Relation Management. Communication as a tool of development of the company and a part of marketing mix. The impact of communication on the other components of marketing mix.
Anotace:
Má práce se zabývá současnými metodami komunikace uplatňované na zákazníka. Zjišťuje také, jakou roli hraje komunikace jako součást marketingového mixu. V neposlední řadě hodnotí vztahy mezi zákazníky a společnostmi. Práce je rozdělena do dvou hlavních kapitol. V první kapitole je práce popsána z teoretického hlediska. V aplikační části je vyhodnocen marketingový výzkum, jehož smyslem je naplnit dané …víceAbstract:
My work deals with current methods of communication applicable to the customer. Also identifies the role of communication as part of the marketing mix. Last but not least, evaluate the relationship between customers and companies. The work is divided into two main chapters. In the first chapter, the work is described in theoretical terms. The application of marketing research is evaluated, the purpose …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v9gll/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOLEJŠOVÁ, Kamila. \textit{Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/r7y8n1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane