Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů – Ing. Andrea Doleželová, BA (Hons)
Ing. Andrea Doleželová, BA (Hons)
Diplomová práce
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Integrated Marketing Communications - synergistic effect of individual tools
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice marketingové komunikace, zejména pak oblasti integrované marketingové komunikace a synergickému efektu, který vzniká působením jednotlivých marketingových nástrojů. Předmětem práce je analýza a zhodnocení marketingových komunikačních nástrojů Všeobecné zdravotní pojišťovny ČR. Cílem je tedy posouzení využívaných komunikačních nástrojů Všeobecné zdravotní pojišťovny …víceAbstract:
The thesis is devoted to the functionality of marketing communications, especially the area of integrated marketing communication and the synergistic effect by various marketing tools . The goal of the thesis is the analysis and evaluation of the marketing communication tools, used by the General Health Insurance of the Czech Republic. The aim is therefore the assessment of communication tools used …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bbuiu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček