Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů – Ing. Andrea Doleželová, BA (Hons)
Ing. Andrea Doleželová, BA (Hons)
Master's thesis
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Integrated Marketing Communications - synergistic effect of individual tools
Abstract:
Diplomová práce se věnuje problematice marketingové komunikace, zejména pak oblasti integrované marketingové komunikace a synergickému efektu, který vzniká působením jednotlivých marketingových nástrojů. Předmětem práce je analýza a zhodnocení marketingových komunikačních nástrojů Všeobecné zdravotní pojišťovny ČR. Cílem je tedy posouzení využívaných komunikačních nástrojů Všeobecné zdravotní pojišťovny …moreAbstract:
The thesis is devoted to the functionality of marketing communications, especially the area of integrated marketing communication and the synergistic effect by various marketing tools . The goal of the thesis is the analysis and evaluation of the marketing communication tools, used by the General Health Insurance of the Czech Republic. The aim is therefore the assessment of communication tools used …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bbuiu/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Pavel Klička
- Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOLEŽELOVÁ, Andrea. \textit{Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2016. Available from: https://theses.cz/id/r7z9ms/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček