Ing. Michaela Harapátová

Bachelor's thesis

Řízení vztahů se zákazníky v konkrétním podniku

Customer relationship management in a particular company
Anotácia:
Bakalářská práce pojednává o řízení vztahů se zákazníky a jeho možném zlepšení v konkrétním podniku. Zaměřila jsem se na společnost ARIX a. s. obchodující s chmelem a chmelovými produkty po celém světě. V teoretické části jsou na základě rešerše literatury popsány důležité části a fáze řízení vztahů se zákazníky a možná technická řešení. V aplikační části je představena společnost ARIX a. s. Pomocí …viac
Abstract:
Die Bachelorarbeit behandelt über Verhältnisleitungen mit den Kunden und über die Verbesserungsmöglichkeiten im konkreten Betrieb. Ich zielte mich auf die Gesellschaft ARIX a. g., die mit Hopfen und Hopfenprodukten in aller Welt handelt. Im theoretischen Teil werden, auf dem Grund der Literaturnachforschung, wichtige Teile und Stufe von den Verhältnisleitungen mit den Kunden und mögliche technische …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
  • Vedúci: Ing. Petr Petera
  • Oponent: Ing. Kateřina Tomšíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní