Analýza odběratelů vybrané obchodní společnosti – Martin Glaser
Martin Glaser
Bachelor's thesis
Analýza odběratelů vybrané obchodní společnosti
Analysis of Customers in a Selected Business Company
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza odběratelů ve vybrané společnosti. Mým záměrem je zmapování všech odběratelů společnosti, zařazení do skupin kontaktu a rozdělení dle objemu prodeje. Na základě těchto analýz navržení strategického směřování společnosti.Abstract:
The main goal of the bachelor thesis is the analysis of customers in a business company. My intention is to map all customers of the company, classification into contact groups and distribution according to sales volume. Based on these analyzes, designing the strategic direction of the company.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2022
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/147648
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2022
- Supervisor: Sofiya Shevtsova
- Reader: Marian Nálepa
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GLASER, Martin. \textit{Analýza odběratelů vybrané obchodní společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Fakulta materiálově-technologická. 2022. Available from: https://theses.cz/id/r8528d/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Fakulta materiálově-technologickáBachelor programme / field:
Management kvality a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane