Formy komerčních komunikací v televizi a jejich uplatnění – Lucie Hokrová
Lucie Hokrová
Diplomová práce
Formy komerčních komunikací v televizi a jejich uplatnění
Forms of commercial communications on television and their use
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analýza jednotlivých forem komerčních komunikací v televizi. Mezi tyto formy patří reklamní spot, sponzoring, teleshopping, teletext, injektáž a product placement. Práce je rozdělena do pěti kapitol. Teoretickými východisky této práce jsou první a druhá kapitola. Pojednávají o marketingu, marketingovém a komunikačním mixu, marketingových a komerčních komunikacích. Třetí …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze every form of commercial communications on television. These forms are commercial, sponsoring, teleshopping, teletext,television grouting and product placement. The thesis has five chapters. The first and second chapters are theoretical bases of this thesis. These chapters contains information about marketing, marketing and communication mix, marketing and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34146
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2013
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Ondřej Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34146
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Kristina Jančaříková -
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar -
Product placement: znalosti a postoje spotřebitelů
Pavlína HRABALOVÁ -
Product placement v kontextu nových médií
Lukáš Havran -
Product placement a jeho využití ve scénickém umění
Markéta Randáková -
Hodnocení nástroje product placement v rámci mediální tvorby České televize
Barbora Čajková -
Product placement a jeho vliv na televizního diváka
Richard ŠIMÁČEK