Možnosti vstupu zahraničních firem na čínský realitní trh a návazné sektory – Ivana Švecová
Ivana Švecová
Diplomová práce
Možnosti vstupu zahraničních firem na čínský realitní trh a návazné sektory
Entry Options of Foreign Companies into the Chinese Real Estate Market and Related Sectors
Anotace:
Diplomová práce se zabývá možnostmi vstupu evropských SME společností na čínský sanitární trh. V práci jsou stanoveny čtyři hlavní cíle, kterými jsou: 1. Představit možnosti vstupu zahraničních firem na čínský trh. 2. Shrnout vývoj čínského realitního trhu. 3. Porovnat vybrané zahraniční společnosti na čínském trhu sanitární techniky. 4. Zhodnotit, zda by byl vstup na čínský sanitární trh pro evropské …víceAbstract:
This thesis deals with the entry options of European SME companies into the Chinese sanitary market. The paper identifies four main objectives, which are: 1. Introduce the entry options of foreign companies into the Chinese market. 2. Summarize the development of China's real estate market. 3. Compare selected foreign companies in the Chinese sanitary ware market. 4. Evaluate whether the entry of a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45226
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedoucí: Zuzana Stuchlíková
- Oponent: Pavel Žamberský
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45226
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria