Vnímanie vybranej značky mileniálmi – Karin Paprčiaková
Karin Paprčiaková
Diplomová práce
Vnímanie vybranej značky mileniálmi
Vnímání vybrané značky mileniály
Anotace:
Diplomová práce se zaobírá vnímáním značky AVON mileniály v rámci českého kosmetického trhu. Hlavním cílem práce je identifikace postoje mileniálů ke značce a nákupu jejích produktů na daném trhu. Dílčí cíle následně spočívají ve zhodnocení atraktivity marketingových aktivit AVONu pro zvolený segment a formulaci doporučení pro zlepšení jeho postoje ke značce. Teoretické kapitoly práce jsou věnovany …víceAbstract:
The diploma thesis investigates perception of AVON brand by Millenials within the Czech cosmetics market. The main goal of the thesis is identification of Millenials' attitute toward the AVON brand and purchases of its products on the particular market. Secondary goals consist of attractivity evaluation of marketing activities of AVON for Millenials and formulating recommendations for improvement of …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá vnímaním značky AVON mileniálmi v rámci českého kozmetického trhu. Hlavným cieľom práce je identifikácia postoja mileniálov k značke AVON a k nákupu jej produktov na danom trhu. Sekundárne ciele následne spočívajú v zhodnotení atraktívnosti marketingových aktivít AVONu pre zvolený segment a formulácií odporúčaní pre zlepšenie jeho postoja k danej značke. Teoretické kapitoly …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79612
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2020
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79612
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv značky na vnímanie kvality a chovanie spotrbiteľov
Lívia Kovács -
Vnímání a hodnocení značky konkrétní instituce
Jan Křivka -
Vnímání značky mezinárodní společnosti Limagrain Group na českém trhu
Daniela Stehlíčková -
Vnímání značky/brandu ÚMK mezi stávajícími studenty a absolventy
Radim Šidlovský -
Privátni značky maloobchodníků a jejich vnímání spotřebiteli
Jan Kubačka -
Povědomí a vnímání značky Fairtrade v České republice
Jolana Rozmahelová -
Regionální značky a jejich vnímání spotřebiteli
Kateřina Švábíková -
Vnímání automobilové značky BMW českými spotřebiteli
Martin Henčl