Karin Paprčiaková

Diplomová práce

Vnímanie vybranej značky mileniálmi

Vnímání vybrané značky mileniály
Anotace:
Diplomová práce se zaobírá vnímáním značky AVON mileniály v rámci českého kosmetického trhu. Hlavním cílem práce je identifikace postoje mileniálů ke značce a nákupu jejích produktů na daném trhu. Dílčí cíle následně spočívají ve zhodnocení atraktivity marketingových aktivit AVONu pro zvolený segment a formulaci doporučení pro zlepšení jeho postoje ke značce. Teoretické kapitoly práce jsou věnovany …více
Abstract:
The diploma thesis investigates perception of AVON brand by Millenials within the Czech cosmetics market. The main goal of the thesis is identification of Millenials' attitute toward the AVON brand and purchases of its products on the particular market. Secondary goals consist of attractivity evaluation of marketing activities of AVON for Millenials and formulating recommendations for improvement of …více
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá vnímaním značky AVON mileniálmi v rámci českého kozmetického trhu. Hlavným cieľom práce je identifikácia postoja mileniálov k značke AVON a k nákupu jej produktov na danom trhu. Sekundárne ciele následne spočívajú v zhodnotení atraktívnosti marketingových aktivít AVONu pre zvolený segment a formulácií odporúčaní pre zlepšenie jeho postoja k danej značke. Teoretické kapitoly …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2020
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79612