Zuzana Laštůvková

Diplomová práce

Komunikační stratregie Budějovického Budvaru

Communication strategy of Budweiser Budvar, N.C.
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza komunikační strategie Budějovického Budvaru ve spojení se značkou Budweiser Budvar na tuzemském trhu s pivem. V teoretické části práce popisuji teorii marketingu se zaměřením na komunikační mix a výzkum značky. V praktické části nejdříve představuji Budějovický Budvar, jeho historii, portfolio produktů a zhodnocuji postavení podniku jak na českém, tak zahraničním …více
Abstract:
The aim of this Master thesis is to analyse the communication strategy of Budweiser Budvar Brewery in connection with its brand Budweiser Budvar on the domestic beer market. In the theoretical part of the thesis I describe marketing theory, which is focusing on communication mix and brand research. In the practical part I first introduce Budweiser Budvar Brewery, its history, portfolio of products …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 2. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Radek Toušek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69506