Ethical issues in marketing communication – Ing. Karina Khaddad
Ing. Karina Khaddad
Diplomová práce
Ethical issues in marketing communication
Ethical issues in marketing communication
Anotace:
Práce popisuje hlavní etické problémy, které lze v marketingové komunikaci pozorovat v dnešní době. Jinými slovy, etické a neetické praktiky firmy provádějí ve svých strategiích, aby dosáhly svých hlavních cílů. Zvláštní pozornost je věnována hlavním teoretickým aspektům etiky v marketingových oborech. Práce je zaměřena především na „greenwashing“ - jeden z nejaktuálnějších etických problémů v marketingové …víceAbstract:
Thesis describes the main ethical issues that can be observed in marketing communication nowadays. In other words, the ethical and unethical practices firms undertake in their strategies in order to reach their main goals. Special attention is devoted to the main theoretical aspects concerning ethics in marketing fields. The work is majorly focused on the ‘greenwashing’ – one of the most present-day …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ejnly/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
- Vedoucí: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
- Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Globální marketing a lokální kultura
Anna Kireeva -
Marketingová strategie společnosti Manufaktura
Tereza Rosová -
Moderné trendy v marketingu
Dominika Straková -
Marketingová strategie společnosti Manufaktura
Nela Krotilová -
Marketingová komunikace značky Manufaktura
Nikola Staňková -
Marketingová strategie značky Manufaktura
Anna Koldová -
Komunikace značky v éře digitálního marketingu
Barbora Kučerová -
Business Ethics in Corporate Governance and Related Issues
Yuanpeng Zhu