On-line trh s uměním a jeho proměny – Bc. Marcel Hornych
Bc. Marcel Hornych
Diplomová práce
On-line trh s uměním a jeho proměny
The Online Art Market and its Transformation
Anotace:
Tématem diplomové práce je analýza současné proměny trhu s uměním, který přesouvá své těžiště na nové digitální platformy. V teoretické části nejprve vymezuje tradiční trh s uměním a jeho specifika. Pozornost je přitom zaměřena především na sekundární trh, kde zastávají významnou roli aukční domy. Následně je přiblížen historický vývoj on-line trhu s uměním s důrazem na proměnu jednotlivých institucí …víceAbstract:
The thesis analyses the current transformation of the art market, which is shifting its focus to new digital platforms. In the theoretical part, it first defines the traditional art market and its specificities. The focus is mainly on the secondary market, where auction houses play an important role. Subsequently, the historical development of the online art market is outlined with an emphasis on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jsbtw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Aleš Filip, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Management v kultuře / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Vstup pivovarského průmyslu na finanční trh s důrazem na IPO společnosti Pivovary Lobkowicz Group, a.s.
Richard Havlík -
Trh s pivem V ČR a úloha minipivovarů
Anisa Nagina -
Analýza hypotekárnej krízy v USA a jej dôsledky na svetový trh s nehnuteľnosťami
Lucia Horvatovičová -
Trh s nemovitostmi v ČR a jeho vazba na vybrané makroekonomické ukazatele
Zdeněk Petera -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Martin Staněk -
Trh s nemovitostmi v ČR a jeho vazba na vybrané makroekonomické ukazatele
Petra Skálová -
Využití dat při vývoji, výrobě a distribuci audiovizuálního obsahu na vyžádání
Jakub Rálek -
Velký bratr je mrtev. Decentralizovaný sběr, analýza, vizualizace a interpretace rozsáhlých dat v umělecké praxi
Tomáš Javůrek