Šárka Samcová

Bachelor's thesis

Mystery shopping- Marketingový výzkum v praxi

Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá metodou Mystery Shopping, pomocí níž hodnotí kvalitu poskytovaných služeb na šesti vybraných pobočkách České pošty, s. p. v Praze a Táboře. Práce se zaměřuje na hodnocení nabízených služeb, konkrétně Zákaznické karty, pracovníků jednotlivých poboček a jejich následného porovnání. Teoretická část zmiňuje oblast marketingového výzkumu, který je důležitý z hlediska pochopení …viac
Abstract:
This bachelor thesis deals with method called “Mystery Shopping“, which evaluates quality of provided services in 6 selected branches “Česká pošta, s. p.“ In Prague and Tabor. Thesis is focused on evaluation of offered services, specifically on customer card, employees of each branch and their subsequent comparison. The theoretical part mentions the area of marketing research, which is important to …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 7. 2017
Identifikátor: http://theses.cz/id/r9zfdh/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2017

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku