Online PR jako nový prvek v PR – Ing. Anton Demartyno
Ing. Anton Demartyno
Bakalářská práce
Online PR jako nový prvek v PR
Online PE as a new element in PR
Anotace:
Bakalářská práce „Online PR jako nový prvek v PR“ pojednává o moderním prvku online PR a o jeho možnostech. Cílem předkládané práce je podat základní informace o online PR a zjistit, zda je efektivním nástrojem pro řešení problémů v rámci PR aktivit.Abstract:
Bachelor thesis „PR Online as a new element in PR“ deals with modern elements Online PR and its possibilities. The aim of this work is to provide basic information about PR Online and find out whether it is Online PR effective tool for addressing issues within PR activities.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zzawq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2015
- Vedoucí: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Zavádění nových politických značek na český trh a předvolební kampaň těchto stran pro parlamentní volby 2010
Andrea Volaříková -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Zlepšení Public Relations společnosti Vint s.r.o. prostřednictvím sociální sítě Facebook
David JAKUBOVIČ -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Public relations a politické strany
David Janda