Marketingová komunikace společnosti Remissio – Bc. Pindurová Pindurová
Bc. Pindurová Pindurová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace společnosti Remissio
Marketing communication of Remissio company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingovou komunikaci Relax centra Remissio a navrhnout možná zlepšení v dané oblasti. Pro bakalářskou práci jsou využita sekundární data z dostupných zdrojů a data primární získaná marketingovým průzkumem. V první kapitole jsou vymezena teoretická východiska marketingové komunikace, marketingový mix s důrazem na marketingový komunikační mix. Druhá kapitola je …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the marketing communication of the Relax centre Remissio and to suggest possible improvements in this area. Secondary data from available sources and primary data obtained through a marketing survey will be used for the bachelor thesis. The first chapter will define the theoretical background of marketing communication, marketing mix with emphasis on marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/mykjh/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PINDUROVÁ, Pindurová. \textit{Marketingová komunikace společnosti Remissio}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2022. Available from: https://theses.cz/id/ra5le7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková