Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí – Bc. Adéla Vaisová
Bc. Adéla Vaisová
Diplomová práce
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Marketing communications as a management tool of consumer behavior
Anotace:
Závěrečná práce se zabývá současnou marketingovou komunikací, spotřebním chováním a možnostmi, jak toto chování řídit prostřednictvím nástrojů marketingové komunikace. Teoretická část se zabývá komunikací obecně, marketingem, jeho stručnou historií a vývojem. V této části je podrobně nastíněna charakteristika marketingové komunikace a spolu s tím vymezení marketingových pojmů. V návaznosti na těchto …víceAbstract:
Diploma paper is targeted on the current marketing communication, customer’s behavior and opportunities how to manage this behavior by using the tools of marketing communication. The theoretical part is focused on communication in general, marketing, its brief history and development. This part is dealing with characteristics of marketing communication in details and in connection to this topic are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/oganu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Současná role marketingové komunikace v utváření spotřební kultury a moderního spotřebitele
Jarmila Novotná -
Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu
Aneta Soukupová -
Komparace marketingové komunikace vybraných lékáren
Petra Baronová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování zákazníků Božkov Special
Tereza Divišová -
Utváření hodnotových orientací a životního stylu jedinců pod vlivem marketingové komunikace
Daniel Havlíček -
Spotřební kultura a krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
Štěpánka Čačíková Kodlová -
Vliv marketingové komunikace na spotřební chování
Kateřina Vojtová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí
Sandra Plachá