Marketingový průzkum v ZŠ a MŠ Radostice – Eva Kubíková
Eva Kubíková
Bakalářská práce
Marketingový průzkum v ZŠ a MŠ Radostice
Anotace:
Tématem bakalářské práce je Marketingový průzkum ve školství, které je přímo zaměřeno na základní a mateřskou školu v Radosticích. Teoretická část je věnována vysvětlení pojmů jako marketing, marketingová komunikace, nové trendy v marketingové komunikaci a marketing v neziskových organizacích. Dále je zaměřena na vysvětlení pojmů SWOT analýza a dotazníkové šetření, které jsou v této bakalářské práci …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is marketing survey in schools focused on the basic school and the nursery school in Radostice. The theoretical part presents the relevant terms as marketing, marketing communication and marketing in non-profit organizations. Next, it explains the SWOT analysis concept and the questionnaire survey used in the thesis.The practical part focuses on the nursery school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/rap4fl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový průzkum na spotřebitelském trhu - případ tanečních škol
Sandra Maitahová -
Marketingový průzkum zákazníků společnosti T-Mobile
Květa Čermák -
Marketingový průzkum akcí pro veřejnost pořádaných Slováckým muzeem v Uherském Hradišti
Ondřej Kotačka -
Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů
Norbert Novák -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Marketingový mix produktu netradičního cestovního ruchu pro konkrétní hotel
Jitka Holasová -
Důvěra pacientů: Survey experiment
Kateřina Langerová -
Methods in Interpreter Training: A Survey of the Czech Republic
Hana Pavlisová
Název
Vložil
Vloženo
Práva