Marketingová komunikace vybraného e-shopu – Darina Foltová
Darina Foltová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybraného e-shopu
Marketing Communication of the Selected E-shop
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá kompletní marketingovou komunikací e-shopu OXALIS. Jedná se o společnost zabývající se dovozem, zpracováním, distribucí a prodejem sypaného čaje a výběrové kávy. Hlavním cílem byla analýza postojů spotřebitelů k marketingové komunikaci internetového obchodu za účelem návrhu efektivnějších řešení. V teoretické části byla popsána základní problematika zvoleného tématu, tedy …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the complete marketing communication of the OXALIS e-shop. It is a company engaged in the import, processing, distribution and sale of loose tea and specialty coffee. The main goal was to analyze the attitudes of consumers to the marketing communication of the online store in order to propose more effective solutions. The theoretical part described the basic issues of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146741
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Marcela Kubalová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová